قوانین جدید اداره مهاجرت ترکیه چیست ؟

قوانین جدید اداره مهاجرت ترکیه
فهرست مطالب

قوانین مهاجرت به ترکیه

ترکیه از جمله کشورهایی است که افراد زیادی از جمله ایرانیان به آن جا مهاجرت می کنند. طبق قوانین جدید اداره مهاجرت ترکیه روش های مختلفی برای مهاجرت به ترکیه وجود دارد که هر کدام از این روش ها شرایط مختص به خود را دارا هستند و ضروری است که قبل از اقدام برای استفاده از روش مورد نظر از قوانین آن آگاهی کسب کنیم.
در اکثر مسیرهای مهاجرتی قوانین مهاجرت به ترکیه متفاوت است که بر اساس آن فرد را بر طبق معیارهای مختلفی از قبیل سن فرد، بیمه درمانی و … مورد بررسی قرار خواهند داد.

قوانین مهاجرت به ترکیه

به طور مثال قوانین جدید اداره مهاجرت ترکیه برای افرادی که قصد خرید ملک در ترکیه را دارند بدین صورت است که متقاضیان با 50 هزار دلار می توانند خانه ای را در شهری کوچک و با 75 هزار دلار خانه ای را در شهر بزرگ تر خریداری کنند.
قوانین جدید مهاجرتی ترکیه این امکان را فراهم کرده تا متقاضیان در برخی روش ها بتوانند اقامت دائم کشور را به دست آورند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قوانین جدید اداره مهاجرت ترکیه می توانید با موسسات معتبر مهاجرتی که سابقه درخشانی در این زمینه دارند مشورت نمایید.

شرایط مهاجرت به ترکیه

در کشور ترکیه جمعیتی در حدود 85 میلیون نفر زندگی می کنند. این کشور یکی از کشورهایی است که بیشترین میزان متقاضی مهاجر را در جهان دارد. مردم در کشور ترکیه به زبان ترکی صحبت می کنند و واحد پول آن ها لیر می باشد.
روش های گوناگونی برای مهاجرت به ترکیه وجود دارد که هر کدام از آن ها شرایط خاص خود را دارا می باشند. شرایط مهاجرت به ترکیه در روش های مختلف مهاجرتی به صورت زیر می باشد:

نوع روش مهاجرتی شرایط روش انتخاب شده
مهاجرت تحصیلی پس از اتمام تحصیلات به مدت 4 سال و یک سال کار در این کشور امکان دریافت اقامت ترکیه وجود خواهد داشت.
مهاجرت کاری مهاجرت کاری به ترکیه نیازمند 5 سال کار مداوم در این کشور با ویزای جاب آفر می باشد که پس از آن امکان دریافت اقامت دائم برای فرد به وجود می آید.
مهاجرت با سرمایه گذاری با سرمایه گذاری در کشور ترکیه و 8 سال پس از آن با دارا بودن سرمایه گذاری خود می توانید اقامت دائم این کشور را دریافت نمایید.
مهاجرت از طریق ازدواج پس از گذشت سه سال از ازدواج با یک تبعه ترکیه ای می تواند اقامت دائم این کشور را دریافت نماید.
مهاجرت با خرید ملک با هزینه ای در حدود 400 هزار دلار جهت خرید ملک در ترکیه بین 3 تا 6 ماه پس از خرید ملک امکان اخذ تابعیت این کشور به وجود می آید.

قوانین جدید مهاجرت ترکیه

طبق قوانین جدید مهاجرت ترکیه برای انجام این کار روش های مختلفی وجود دارد که هر یک قوانین خاص خود را دارا می باشد. بر اساس قوانین جدید مهاجرت به ترکیه از طریق کار در این کشور فرد باید با زبان ترکی آشنایی داشته و در زمینه های مخصوصی مهارت داشته باشد. کار در ترکیه با استفاده از ویزای جاب آفر امکان پذیر است. مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک نیز امکان پذیر می باشد که روشی آسان و سریع خواهد بود.

قوانین جدید مهاجرت ترکیه

طبق قوانین جدید اداره مهاجرت ترکیه امکان خرید ملک در شهرهای کوچک این کشور با مبلغ 50 هزار دلار و در شهرهای بزرگ این کشور با مبلغ 75 هزار دلار فراهم شده است. جهت مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل افراد باید در دانشگاه دولتی این کشور قبول شوند که این امر نیازمند قبولی در آزمون ورودی آن به نام یوس می باشد.

قوانین جدید مهاجرتی ترکیه این امکان را به افراد می دهد تا با استفاده از سرمایه گذاری در این کشور از راه هایی مانند ثبت شرکت، خرید اوراق بهادار و سپرده بانکی به آن جا مهاجرت کنند. این امکان برای ایرانیان با استفاده از پاسپورت ایرانی نیز فراهم می باشد.
متقاضیان از راه های دیگری مانند ویزای توریستی نیز می توانند به ترکیه مهاجرت کنند اما اقامت طولانی مدت در این کشور با استفاده از ویزای توریستی امکان پذیر نمی باشد.

قوانین جدید اقامت ترکیه 2022 و 2023

طبق قوانین جدید اقامت ترکیه 2022 و 2023 اخذ اقامت دائم این کشور دارای شرایط خاصی است و افراد با استفاده از تمام روش های مهاجرتی نمی توانند اقامت دائم این کشور را به دست آورند.
به عنوان مثال متقاضیان با استفاده از ویزای توریستی و یا خرید ملک به ارزش کم تر از 400 هزار دلار نمی توانند اقامت ائم این کشور را دریافت نمایند.

قوانین جدید اقامت ترکیه 2022 و 2023

قوانین جدید اقامت ترکیه بدین گونه است که برای اخذ اقامت دائم این کشور باید ملکی را به ارزش بالاتر از 400 هزار دلار خریداری نموده و یا با استفاده از کار قانونی و ویزای کاری جهت اخذ اقامت دائم ترکیه اقدام نمود.
به طور کلی طبق قانون جدید اقامت ترکیه با استفاده از ویزای کاری پس از 5 سال اقامت موقت در این کشور می توان اقامت دائم را دریافت نمود اما این امکان وجود نخواهد داشت که با استفاده از ویزاهای موقت کوتاه مدت اقامت دائم ترکیه را به دست آورد.

تغییرات قوانین پاسپورت ترکیه نسبت به قبل

تغییرات قوانین پاسپورت ترکیه نسبت به قبل

تغییرات قوانین نسبت به قبل جهت مهاجرت به ترکیه تغییرات چندانی نداشته است و فقط در چند مورد شاهد تغییرات آن بوده ایم. شاید تغییرات ایجاده شده چندان محسوس نبوده، اما کسب آگاهی نسبت به آن ها الزامی است.
در قوانین جدید اداره مهاجرت ترکیه حداقل مبلغ مورد نیاز برای اخذ شهروندی این کشور از 250 هزار دلار به 400 هزار دلار افزایش یافته است.
در قوانین جدید مهاجرتی ترکیه امکان درخواست شهروندی این کشور از روی یک ملک تنها یک بار امکان است اما در گذشته امکان درخواست به دفعات بیشتری فراهم بود.

سوالات متدوال درباره قوانین جدید اداره مهاجرت ترکیه

  • طبق قوانین جدید اداره مهاجرت ترکیه حداقل مبلغ مورد نیاز برای اخذ شهروندی این کشور چه میزان است؟

بر اساس قوانین اداره مهاجرت ترکیه حداقل مبلغ مورد نیاز برای شهروندی این کشور به 400 هزار دلار افزایش یافته است.

  • قوانین جدید اداره مهاجرت ترکیه برای خرید ملک در شهرهای این کشور چه مبلغی را تعیین کرده است؟

برای خرید ملک در شهرهای کوچک ترکیه مبلغ 50 هزار دلار و مبلغ مورد نیاز برای شهرهای بزرگ 75 هزار دلار می باشد.

  • قوانین جدید اداره مهاجرت ترکیه در مورد اقامت این کشور از طریق کار چگونه است؟

برای اقامت ترکیه از طریق کار باید به زبان ترکی مسلط بود و مهارت خاصی داشت. این امر از طریق ویزای جاب آفر امکان پذیر است و فرد پس از 5 سال کار در این کشور می تواند اقامت دائم ترکیه را دریافت کند.

سخن پایانی

قوانین جدید اداره مهاجرت ترکیه این امکان را برای افراد فراهم کرده تا با استفاده از روش های مختلفی بتوانند به این کشور مهاجرت کنند. مهاجرت به ترکیه با استفاده از روش هایی مانند تحصیل، کار، سرمایه گذاری و … امکان پذیر است که هر یک شرایط خاص خود را دارا می باشد.
طبق قوانین جدید اداره مهاجرت ترکیه برای اخذ شهروندی این کشور به حداقل مبلغ 400 هزار دلار نیاز دارید. تغییرات قوانین جدید اداره مهاجرت ترکیه نسبت به قبل چندان قابل محسوس نبوده اما آگاهی از آن ها برای متقاضیان سرمایه گذاری در این کشور الزامی می باشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قوانین جدید مهاجرتی ترکیه می توانید از موسسات مهاجرتی مختلفی که در این زمینه فعالیت می کنند و دارای سابقه درخشانی هستند درخواست کمک نمایید.

جهت آگاهی بیشتر و دریافت پاسخ سوالات خود می توانید با مشاوران مجموعه دکتر مهاجرت، از طریق فرم مشاوره رایگان مهاجرت در ارتباط باشید. کارشناسان ما با وکلای محلی حاضر در کشور مقصد در ارتباط هستند و می توانند اطلاعات کاملی را به صورت رایگان به شما ارائه دهند.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
خرید-ملک-در-یونان

خرید ملک در یونان

امروزه سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در کشورهای خارجی متقاضیان زیادی دارد. افراد زیادی تمایل دارند که سرمایه خود را برای خرید ملک در

ثبت-شرکت-در-آلمان

ثبت شرکت در آلمان

روش های مختلفی برای مهاجرت به آلمان و سرمایه گذاری در آلمان وجود دارد که در این میان سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت از

خرید ملک در قبرس شمالی

خرید ملک در قبرس شمالی

قبرس از جمله کشورهایی است که از طریق خرید ملک به سرمایه گذاران اقامت می دهد. اگر قصد دارید از طریق سرمایه گذاری مهاجرت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *