سربازی در سپاه و ارتش و مهاجرت به خارج

بررسی همه موارد پیرامون مهاجرت با کارت پایان خدمت سپاه و ارتش
فهرست مطالب

کارت پایان خدمت سپاه و تاثیر آن بر خروج از کشور چیست؟

کارت پایان خدمت سپاه و تاثیر آن بر خروج از کشور چیست؟

معمولا داشتن کارت پایان خدمت سپاه تاثیری بر خروج کشور افراد از کشور نخواهد داشت و آن ها می توانند مانند سایر افراد و بدون داشتن مشکل برای اخذ ویزا اقدام نموده و از کشور خارج شوند.
تنها کشور و مقصدی که ممکن است برای مهاجرت با کارت پایان خدمت سپاه مشکل ایجاد کند مهاجرت به کشور آمریکا است که قوانین سخت گیرانه ای برای این افراد در نظر گرفته است و در اکثر موارد درخواست آن ها را ریجکت می کند.
برخی کشورهای دیگر نیز ممکن است با توجه به اتفاقات اخیر به وجود آمده در ایران برای مهاجرت با کارت پایان خدمت سپاه مشکل ایجاد کنند. برای کسب آگاهی بیشتر در زمینه مهاجرت به کارت پایان خدمت سپاه می توانید از موسسات معتبر مهاجرتی درخواست کمک نمایید.

تاثیر خدمت در سپاه بر مهاجرت تحصیلی دانشجویان

تاثیر خدمت در سپاه بر مهاجرت تحصیلی دانشجویان

مهاجرت تحصیلی برای افرادی که در سپاه خدمت کرده اند امکان پذیر بوده و بدون مشکل می توانند به کشور مقصد مهاجرت نمایند. البته کشور آمریکا در این مورد نیز ممکن است موانعی را برای دانشجویان دارای کارت پایان خدمت سپاه ایجاد کند. به طور کلی تاثیر خدمت در سپاه بر مهاجرت تحصیلی دانشجویان در اکثر کشورها مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

آیا خدمت در سپاه مانع از ورود به کشور امریکا می شود؟

به طور حتم نمی توان در زمینه این موضوع صحبت کرد زیرا دستورالعملی مبنی بر عدم ورود ایرانیان دارای کارت پایان خدمت سپاه به آمریکا وجود ندارد و این سفارت آمریکا است که تعیین می کند افراد به این کشور وارد شوند و یا درخواست آن ها ریجکت شود.

سربازی سپاه برای مهاجرت به دیگر کشورها ایجاد مشکل می کند؟

خدمت در سپاه و مهاجرت به دیگر کشورها به خودی خود مانعی ایجاد نمی کند. فرد متقاضی می تواند به سفارت کشور مورد نظر در نزدیک ترین مکان مراجعه نموده و در آن جا امور مربوطه را به انجام رساند.
معمولا برای ورود به کشورهای مختلف انجام خدمت در سربازی سپاه مشکلی ایجاد نمی کند اما اگر در دسته اعضای اصلی این ارگان بوده اید ممکن است درباره شما تحقیقاتی انجام شود.

تاثیر بسیج فعال برای خروج از کشور

تاثیر بسیج فعال برای خروج از کشور

تاثیر بسیج فعال برای خروج از کشور همانند اخذ کارت پایان خدمت سپاه مشکلی ایجاد نخواهد کرد، اما با توجه به اعتراضات اخیر در ایران و مشکلات ایجاده شده برای مردم این کشور برخی کشورها برای افرادی که عضو فعال بسیج هستند موانعی در نظر گرفته اند که ممکن است درخواست آن ها ریجکت شود. آمریکا جزء کشورهایی است که برای مهاجرت این گونه افراد مشکل ساز خواهد بود.

کارت پایان خدمت ارتش و خروج از کشور

بر خلاف کارت پایان خدمت سپاه که ممکن است برای ورود به برخی کشورها مشکل ساز شود، کارت پایان خدمت ارتش برای خروج از کشور مشکلی ایجاد نمی کند و مانند سایر کارت های پایان خدمت می توان برای ورود به کشورهای مختلف اقدام نمود.
به این نکته توجه نمایید که نباید جزء سران این دو قوه باشید زیرا ممکن است افسر کنسولگری با درخواست شما موافق نکند. به طور کلی کارت پایان خدمت ارتش تاثیری بر خروج از کشور ندارد و متقاضیان می توانند بدون مشکل برای انجام این کار اقدام نمایند.

سوالات متداول در مورد مهاجرت با کارت پایان خدمت سپاه

1. آیا داشتن کارت پایان خدمت سپاه ایرانیان را از ورود به آمریکا منع می سازد؟

با این که قانونی در کشور آمریکا مبنی بر رد درخواست افرادی که دارای کارت پایان خدمت سپاه هستند وجود ندارد، اما معمولا این افراد برای ورود به آمریکا دچار مشکل می شوند و درخواست آن ها رد خواهد شد.

2. آیا سربازی سپاه ورود به کشورهای دیگر را مشکل ساز می کند؟

خیر سربازی سپاه مانعی برای ورود به کشورهای دیگر نمی باشد.

3. آیا می توان با داشتن کارت پایان خدمت سربازی سپاه به صورت تحصیلی مهاجرت کرد؟

بله کشورهای مختلف برای این افراد از طریق مهاجرت تحصیلی مشکلی ایجاد نمی کنند.

4. تاثیر کارت پایان خدمت ارتش برای خروج از کشور چگونه است؟

کارت پایان خدمت ارتش همانند سایر کارت های پایان خدمت مشکلی برای خروج از کشور ایجاد نمی کند.

5. با سربازی در سپاه، مهاجرت به اروپا امکان پذیر است ؟

بعید به نظر می رسد که سربازی سپاه و مهاجرت به اروپا تداخلی با یکدیگر داشته باشد، مگر اینکه از اعضای بالا رده این سازمان بوده باشید.

سخن پایانی

به طور کلی مهاجرت با کارت پایان خدمت سپاه مشکلی برای متقاضیان ایجاد نمی کند و آن ها می توانند بدون مشکل از کشور خارج شوند. با توجه به اتفاقات اخیر در کشور ایران برخی کشورها برای مهاجرت با کارت پایان خدمت سپاه موانعی را ایجاد کرده اند که در صورت نبودن جزء سران امکان بر طرف نمودن این موضوع وجود دارد.
آمریکا جزء آن دسته از کشورهایی است که برای مهاجرت با کارت پایان خدمت سپاه سخت گیری هایی را صورت داده است و افراد به راحتی نمی توانند همانند سایرین برای مهاجرت به این کشور اقدام کنند. در آخر برای سهولت در اقدام خود می توانید از موسسات معتبر مهاجرتی مثل دکتر مهاجرت درخواست مشاوره نموده و از جزئیات مسئله کارت پایان خدمت سپاه و مهاجرت با آن اطلاع یابید.

جهت آگاهی بیشتر و دریافت پاسخ سوالات خود می توانید با مشاوران مجموعه دکتر مهاجرت، از طریق فرم مشاوره رایگان مهاجرت در ارتباط باشید. کارشناسان ما با وکلای محلی حاضر در کشور مقصد در ارتباط هستند و می توانند اطلاعات کاملی را به صورت رایگان به شما ارائه دهند.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
خرید-ملک-در-یونان

خرید ملک در یونان

امروزه سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در کشورهای خارجی متقاضیان زیادی دارد. افراد زیادی تمایل دارند که سرمایه خود را برای خرید ملک در

ثبت-شرکت-در-آلمان

ثبت شرکت در آلمان

روش های مختلفی برای مهاجرت به آلمان و سرمایه گذاری در آلمان وجود دارد که در این میان سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت از

خرید ملک در قبرس شمالی

خرید ملک در قبرس شمالی

قبرس از جمله کشورهایی است که از طریق خرید ملک به سرمایه گذاران اقامت می دهد. اگر قصد دارید از طریق سرمایه گذاری مهاجرت کنید

3 پاسخ

  1. سلام در رابطه با برنده لاتاری امریکا سوالی دارم
    بنده تکنیسین فوریت های پزشکی بودم و فقط 45 روز از آموزشی رو در سپاه بودم و به هیچ عنوان در سپاه خدمت نکردم و توی پایگاه اورژانس شهری مثل یک کارمند عمومی2 سال فعالیت کار کردم و حالا کارت پایان خدمتم از سپاه صادر شده چطوری میتونم ثابت کنم که بابا من اصلا کاری به سپاه نداشتم اسمم تو نظام وظیفه در اومد و افتادم تو اورژانس شهری بعنوان یه نیرو معمولی کار کردم و اصلا فقط من یه نیروی پزشکی بودم خدمت رسان مردم رو انجام دادم توی فرم ds260 بعد از پر کردن اینکه آیا تو ارگان تروریستی فعالیت کردین اگر بله رو بزنم جا داره که این مطالب رو توضیح بدم؟

  2. سلام ، اگر پایان خدمت سپاه داشته باشیم و پاسپورت یا اقامت دائم یک کشور اروپایی را هم داشته باشیم ، در این حالت همچنان ورود به امریکا ، مشکل ساز هست؟

    1. بلی؛ تمام افرادی که در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خدمت یا فعالیت داشته اند از ورود به خاک ایالات متحده منع خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *